Sandra Forsberg

Alla inlägg under april 2017

Av sandra forsberg - 21 april 2017 16:54

idag är soft lugn hemma , längtar min mobil skal ! 

bör göra idag:

*tvätta kläder

*ducsh 

* packa kläder till mamma 

* rita 

*se film netfix vamprie 




ha trevlig helgen !

   

     

Av sandra forsberg - 19 april 2017 12:37

Hoppas kom snart min mobil skal !

Av sandra forsberg - 17 april 2017 15:31

En vind sveper över ängarna fladdrar förbi min mun.
Den sveper med sig min längtan, min kärlek och en kyss.
Blåser vidare längs järnvägar, skogar och hav in genom ett fönster.
Smeker din kind och du känner min längtan, min kärlek och min kyss.
I vindarna finns vi, i längtan, i kärleken och i kyssarna.
Du och jag?.
Du är mitt allt

Av sandra forsberg - 17 april 2017 15:25

En bror ger stöd och trygghet
som pojke och som man.
När man behöver hjälp
så gör han vad han kan.

Han ger gärna goda råd,
ett handtag och sin tid.
I livets alla skeden
så finns han där bredvid.

Tillsammans har man minnen
från en tid i samma hus...
Alla lekar som man lekte
och en hel del hyss och bus.

Ja, en brorsa är en dyrgrip
som liten och som stor...
Och nog var det extra bonus
att få just dig till bror.

Av sandra forsberg - 17 april 2017 15:22

En syster kärlek är speciell
i Oh så många sätt
Nu miles sträcka mellan oss
och minuter vänder sig till dagar.
Vi har delat så mycket som barn
tårarna, den glädje, smärtan
En livstid tillbringade tillsammans
dessa minnen kvar.
I svunna tider vi har övervägt
stigar våra liv har tagit
Att veta att trots detta
vår syster älskar orubblig.
En syster kärlek är speciell
på ett sätt som är outtalade
Fortfarande att bindande existerar
vår syster älskar obruten.

Av sandra forsberg - 17 april 2017 15:17

ditt skratt
Ditt skratt de är som en skatt
Ditt leénde är som en fiende
Jag älskar dig min bästis !!!
Du har alltid funnits för mig
Du betyder allt
Du har hjälpt mig att stå här och nu
Ditt skratt gör så jag får en skatt du betyder guld för mig
Och guld för mig är alllllllting!!!!
Du ställer upp för alla
Mitt liv min halva min sovkerkaramell man vill ha. ????

Av sandra forsberg - 17 april 2017 15:10

det är blogg om foto och min liv och ian och min familj och djur

...

Av sandra forsberg - 2 april 2017 20:08

jaha dåligt dagen

Presentation


Det är min liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards